Eine Auswahl unserer Firmen-Mitglieder:

Aeroscout provides autonomously flying, industrial unmanned helicopters for airborne laser scanning (lidar), aerial imagery and photogrammetry, aerial video recording, surveillance and inspection, search & rescue, aerial scientific measurements and many other applications.

www.aeroscout.ch

Aurora Swiss Aerospace is a young and dynamic company serving the equipment, support, and operations needs of Unmanned Aircraft System (UAS) users throughout Europe and nearby regions.
From our base in central Switzerland, Aurora Swiss Aerospace is well-positioned to meet the needs of government, military, police, and commercial users of UAS across all of Europe and surrounding areas.

www.aurora-aero.ch

Die Computare GmbH ist eine Schweizer Dienstleistungs- und Schulungsanbieterin, die eine auf die Kunden zugeschnittene Managementberatung, sowie praxisbezogene Trainings anbietet, welche auf die Optimierung von Service-Organisationen - auf Basis anerkannter Best Practices - ausgerichtet sind.

www.computare.ch

Als innovatives Unternehmen für Photovoltaik verbinden wir Forschung, Produktion und Beratung kompetent unter einem Dach". Die reech gmbh (sprich «riitsch») ist starker Partner für Produktentwicklung, Planung und Unterhalt von Photovoltaikanlagen, Speichersystemen und betreibt ihr eigenes Photovoltaik-Testcenter. Ihr kompetenter Ansprechpartner für Solaranlagenkontrollen, -optimierung und Expertisen.

www.reech.ch

RUAG has outstanding technological capabilities on land, in the air and in space. Today about 8,700 committed and skilled staff at the production locations in Switzerland, Germany, Sweden, Finland, France, Austria, Hungary, Australia and the USA are driving forward the technologies of tomorrow.

www.ruag.com

We believe in using technology to make work safer and more efficient. Our proven drone solutions simplify the collection and analysis of geospatial data, allowing professionals in surveying, agriculture, engineering and humanitarian aid to make better decisions, faster.

www.sensefly.com

Presenting AirRails: A complete hybrid VTOL autopilot solution. Start anywhere, fly everywhere. Ideal for surveying, mapping & surveillance tasks needing long-range flight without the runway.

www.uaventure.com

Specialcopter ist aus der Passion des Copter und FPV Fliegens entstanden. Genau aus diesem Grund sind wir bestrebt, auch für Sie genau das Richtige zu finden. Nicht das teuerste ist immer gleich das Beste. Wir finden zusammen das ideale Produkt für Sie.

www.specialcopter.ch

Professionelle Luftaufnahmen mit Thermaloptik zur Unterstützung bei der Brandbekämpfung, Personensuche, Tiersuche, oder Rehkitzrettung.

www.space-view.ch

vAIRmessung.ch - Schällibaum AG
Vermessung aus der Vogelperspektive
Luftaufnahmen, Visualisierungen, 3D Modellierungen, Oberflächenmodelle
Volumenberechnungen, Inspektionen, Dokumentationen, Panoramabilder.

www.vairmessung.ch

FLARM is the traffic awareness and collision avoidance technology for UAVs and General Aviation. Over 30.000 manned aircraft and thousands of UAVs are already equipped with FLARM. Details on

www.flarm.com

To-Fly Industry hat sich zum Ziel gemacht die Kosten und die Risiken im Industriebereich zu senken. Wir setzen moderen Technik ein um Inspektionen, Vermessungen und weitere Dienstleistungen für Unternehmen zu erleichtern.  Weitere Informatione auf unserer Homepage